these are the promises I can keep, to live like I must and ride with the dust in my face, in grace

igår fick mina älskade ravelli och aragorn sällskap i himlen av världens bästa toronto,
han blev dålig, igen.
på måndag kommer Noblesse att få följa med mig hem till hudik för att bo ett tag framöver
jag saknar faktiskt att behöva åka till stallet varje dag, och jag behöver det
för min skull
och därför är johanna supersnäll och lånar ut en av sina till mig

imorn ska jag och sofia plåta lite, spännande att se vad vi hittar på för tema den här gången, hihi
sen ska jag bara längta tills på måndag, när nobbe kommer


(Hoppas inte ridlärare, Lena Englund ser den här bilden, min högerkrok som jag får skäll för)


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0