keep it real folks

jag vill bli 18!!!! nunununu
får helt enkelt se det från den ljusa sidan, jag spar ju iallafall pengar!
Slipper lägga ut massor på tråkiga utgångar som är helt onödiga igentligen , för vad är inte en mysig hemmafest, tänk på det hörrni ;)

Nu har jag precis kommit hem från en .. underlig, men mysig kväll
Först satt jag, anna, bella, emma och charlotte hemma hos mig och pratade och myste bara, så som bara vi kan :)
Sen gick jag med bellis en bit och tänkte gå ner och träffa lite folk som var nere på stadt och prata lite utanför (nej, jag får inte gå in. jag är ju för liten) iallafall, ingen ville gå ut till mig!
sen gled jag runt lite med larsson & emma i bilen, najsde
tack för sällskapet

stan med helen och mellandagsrean imorn! 
i like ♥

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0