Det blev en spontanfest hos erik, sånna fester är alltid bäst. Den här höll måttet bra den också..
Jag måste jobba på min snyltarteknik tydligen, okej tänker jag då,, för vad är väll bättre än en gammal hederlig gratisfylla?
Anyway, grym kväll.
Tack för det erik!

Att kliva upp klockan 08.00 var inte så sjukt lockande imorse, men vad gör man väll inte för de underbara små barnen?
Sista omgången i Johanna Starks cupen på stallet och mina ridskolebarn var bäst. vad ahr de att vänta igentligen med mig som tränare? Ehe ;)

Tagga till för skola nurå
ingen bella ingen emma
hur ska detta gå undrar jag då?
Men hoppas ni har det grymt i england flickor, ha det inte så bra så ni stannar bara..


/m

Kommentarer
Postat av: emma

Vi har det gryyymt bra! fast det ar ingen risk att vi stannar, vi saknar varan mat! haha ;D

2008-11-19 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0