Den här stunden är resten av mitt liv

time for relaxing, full fart hela dagen

Började dagen med ledarutbildning på stallet, red först Dancer, hon var bra
sen hade pratade vi och så pratade vi om massa, informationen stannade i huvudet ungefär en timme. så det är longgone nu. bra jobbat!
Därefter förstahjälpen utbildning, så nu kan du få hjärtstopp bäst du vill för nu kan jag!
Stan med Lina, leta maskeradkläder och fest kläder till henne, Vi lyckades bra, Yey!
Tillbaka till stallet för Iz
Äntligen hemma!

Taggningen är igång!
"Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!"


Kommentarer
Postat av: IrisAjrisGrisBenetIrkanErisIrkone

Jag hoppas att du är taggad till 100000! Jag ville haka på dig för jag tror det kommer bli en kanon kväll. Du får använda kameran och visa mig allt bra sen. Puss!

2008-10-31 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0