ain't no reason

ett tips, på kvällen när det är mörkt.. gå inte över björkberg och högliden då
skulle inte jag göra om iallfalla. men då är inte jag den modigaste personen jag känner heller.
Jag skulle iallfall gå hem från stallet idag i brist på chaufför
först gick jag där med musiken i öronen och tyckte att jag var nog den tuffaste i världen just då
sen fick jag för mig att det kunde vara någon som lurade i skogen
så jag höjde musiken i öronen och låssades som ingenting, sen kom jag på
hur smart är igentligen det, att höja musiken, för då hör jag ju inte om det kommer någon
så då fick jag sänka till lägsta möjliga. men det vart ju inge bra, för döv som man är hörde jag ju ingenting då
så då kom jag på den brilljanta idén att springa hem.
hurtig tjej, jag vet

där har vi den, ett spännande sätt att komma hem från stallet en torsdagkväll

Imorgon har jag för övrigt bara en lektion, de andra ska till Edsbyn på nån mässa och jag kan inte följa med för att jag ska jobba..
Funderar starkt på att låta bli att gå på engelskan men, jag får så dåligt samvete så jag går nog ändå.

iallfall. nu ska jag kika på lite csi sen är det sovdags på g


tjing!
/m




                            
                                                                                                                                                                                   cass bird

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0