tävlingsdags

Nu har jag programtränat, jag har putsat, borstat, flätat, knoppat, duschat, lindat, strachat .. allt det där och mer därtill
äntligen klar och allt klart för första tävlingen för terminen på Izcador imorgon
och jag är supertaggad!
Bara att hålla tummarna och kämpa för ett bra resultat imorgon
så allt duttande idag inte är förjäves

Och på söndag är det lill-hästens tur också, sötis!

Fick reda på idag att jag har lovat att ställa upp i Schillings modevisning eller nått på skolan
för det första - jag har gått i klackskor en gång i hela mitt liv
för det andra - varför i hela friden ska jag måsta gå ner för en jävla trapp till råga på allt..
herregud. jag undrar hur detta ska sluta ..

Sovning och taggning för morgondagen



/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0