från topp till tå, brolöten

Lite försenade, men bättre sent än aldrig
här ska jag och hästen åka och ha det bäst och bli bäst i fyra veckor i början på sommaren
as najs!

      
   
             

bild 1 - Lite av det underbara, ridbanan
bild 2 - huset jag bodde i
bild 3 - tävlingsbussen (bara lite skillnad med min super transport va?)
bild 4 - gröna stallet
bild 5 - ridhuset från täckterna
bild 6 - Emelie & Peppe på Patrik Kittel träningen
bild 7 - min älskling och nyfyunna kärlek, Calle
bild 8 - cool tjej i spegel
bild 9 - älsklings calle igen (calgary)
slutligen bild 10 - briman och jag promenerar i ridhuset

Det var lite av min upplevelse iallafall
hoppas på fyra bra veckor i sommar
som tur är får jag ta med min andra älskling också
som jag nu ska åka och mysa med
order från Åsa (tränaren)  bara stenhårda pass fram till lördag
ska bli, men fy i helvete vad jobbigt
igår var vi itne på samma sida, hästen och jag
som vi bråkade, förhoppningsvis vill han lyssna på mig idag iallafall

Vila i frid, älskade sandra

/m 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0