trouble will find you no matter where you go, no matter if you're fast no matter if you're slow

Nu börjar dagarna närma sig med elefant steg
den ena kan jag inte vänta till och jag vill att den ska komma nu,nu,nu!
Men för att den dagen ska komma måste den andra dagen komma innan
och den dagen kan bara gräva ner sig och glömmas bort. vi skulle kunna säga att vi hoppar över den
Det här suger verkligen, att jag ahr blivit en sån tjej. Det kunde man aldrig tro, som pappa skulle säga med världens löjligaste röst. Men det är sant, och jag vill bara ge mig själv en örfil för det.
jävla människa vad du förstör för mig, jag önskar verkligen att du någon dag kommer förstå hur det känns
för du är den bästa människan som finns, iallafall för mig

5dagar kvar till 18

Och den 5e ska jag firas, och nu har vi bestämmt att Jyrgen ska firas tillsammans med mig
det betyder mer folk och det är lika med roligare!
Vill man komma får man fråga. frågar man inte kommer man heller inte hit



/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0