I’m gone, done wrong is there nothing you can say

fullfart.
möte på stallet, trettondagsshowen närmar sig
sen jobbiga grejer, men som behövdes, tror jag.
stan med helen
och massa våldgästningar

varit utan hästen i två dagar och håller på att klättra på väggarna, han har fått hänga med en som ville låna han till ett läger, visst tänkte jag. måste ju förbereda mig på hur rastlös jag kommer bli när han blir såld..
För at komma i form igen slår jag till med två hästar imorn, lilla sockerpillret och izcen

håret mitt ska få sig en omgång imorn också, som jag längtat!
lite färg på det hära så! hähä


Keep changing your mind.
Like clouds in the sky.
Love me when your high.
Leave me when you cry.
I know it all takes time.

/m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0