live and laugh





Roligaste söndagen på länge. jag och helen bestämde oss för att ta med grabbarna ut till hög för ponnyridning.. eller hästridning? blir det. Så svårtövertalade var de fakriskt inte. Robin var först upp i sadeln och för han var det premiär, kul att se. mackan fick izcador att se liten ut, och det har jag aldrig någonsin sätt i mina dar, eftersom det inte är någon liten häst precis. Jimmi tog sig en galopp tur också, troligen var det inte frivilligt, men satan var roligt det var att se från backen. jag tror aldrig att jag och helen har skrattat så mycket och länge som när de här pojkarna red.

 Efter hästvistelsen var det min tur att prova något nytt. vi åkte och fiskade på vågen ute på hölick. metat har jag gjort förut, i inte mer än 10min eller så, men jag vet inte av att jag har kastat, och någon naturbegåvning var jag då inte..
jag förstår inte nöjet med det hela heller, tålamodet är inte det bästa. men ja..  förutom regnet, blöta kläder, kyla, och troligt dåligt med fisk var det riktigt mysigt :)

/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde jag inomhus?!?!?!?!?!

2009-07-21 @ 18:17:20
URL: http://iriset.blogg.se/
Postat av: micaela

det vet ingen, det var verkligen värt att se! :D

2009-07-22 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0