just idag är jag stark

mina lediga dagar lyckas bli väldigt fartfyllda, med start imorgon.
nu vilar inte hästen längre och det är träningsdags
jag har även ponnyn att träna tills tävlignarna med den
alltså, imorgon ska jag gå ut med hunden tidigt, sedan blåser jag (tyvärr) på två hjul och en motor till Njutånger (ge mig ett körkort, tack!) och rider inte en utan två hästar där. jag fick en till på köpet. men jag gillare
sen hem igen för promenad nummer två med jycken
sen blåser jag vidare ut mot hög och tar hand om min egna fyrbente vän
hem igen och direkt på min 3e körlektion!

men det var morgondagen.
ikväll ska jag bara ta det lugnt.
kanske kommer det en iris och kikar förbi med massa skvaller :)

den här helgen har jag haft riktigt roligt
några intriger och udda förhållanden
men jag har haft roligt
igår var både jag och hunden helt slut
men det var det värt!



/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0