svinigasvin

hur kan man ha mage att vara otrogen undrar jag, och två gånger med månader emellan dessutom och sedan inte berätta det på tre månader
nä fyfan ditt as
iris är värd så otroligt mycket bättre och du kan äta grus
du är grym iris och ska ha den absolut bästa, vi får leta efter någon sån
man tycker ju att vi borde vara less på badboys båda två vid det här laget

Nu är jag inskriven på en körskola också, bra micaela!
jag valde hudiksvalls trafikskola för att min trafiklärare på skolan var grym
jag tänker ta dom med storm och får köra upp såfort jag fyllt år

tjingeling!
/m

Kommentarer
Postat av: iriset.blogg.se

Vilken tur jag har som har världens bästa kompisar.

Sånna som dig alltså :)

2009-07-01 @ 00:15:11
Postat av: sajmon dumont

hudiksvalls körskola är bäst, älska dom.



p.s I love your look

2009-07-22 @ 03:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0