Lets get it poppin in Miami bitch

kanske världens grymmaste kväll
kanske itne för min telefon däremot. stackarn fick hänga länge på golvet och bli hoppad på
tills räddaren i nöden fick tag i den, tusentack till carolina österlund för att du räddade mitt liv. bokstavligt talat!
Nu är den inte så vacker, förlåt älskling men det är sant, det ser ut som att någon har skrubbat med sandpapper på den i en timme ungefär.
jaja. inte ska man väl gnälla. jag ahde roligt ändå, tur den är funnen och hemma.

Nu tänkte jag springa till bellis och höra allt om att de efterfestade med hoffmaestro. VILLE JAG OCKSÅ!!
förövrigt var dom grymma och jag kan inte vara mer nöjd med gårdagen.

pussis
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0