all the things i have said and done. all the times i have let you down. i am oh so sorry

DEPP!
släpade mig ur sängen (bokstavligt talat) kl. 06.00 för att hinna duscha innan skolan som började 8, trodde jag ja. och tji fick jag.
efter frukosten började jag fundera lite på varför historia-helena hade sagt att vi inte skulle träffa henne fören efter praktiken. Och om lisa verkligen hade frågat om vi inte hade engelska imorn (idag alltså)
alltså. upp till datorn och emma hade skrivit och frågade om jag skulle med till körskolan och plugga eftersom VI INTE BÖRJADE FÖREN HALV 12?!?  nö men vad roligt, så här sitter jag piggare än någonsin och lyssnar på världens bästa spellista på spotify

life is a bitch

/m


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan sorry! Glömde helt bort att skicka jag ju... Förlåt micaelis :)

2009-10-07 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0