trötthästtjäj

jag håller fast vid mottot: häst är bäst ingen protest
men för tillfället vill jag inte se en häst till. (förlåt izcador)
anledningen är enkel, men lång

utgång med grymma och ännu bättre tjejer i lördags. jag, tora och emma var här hemma och gjorde massa bus, tänkte börja lite tidigare med "trick or treat". Vissa brudar var helt galna ute och bockarna var bokstavligt talat fullpackat.
Igår morse skulle jag till stallet kl 10 för en förberedande ridledarkurs..
kom inte därifrån fören kl 9, med 2ridpass (1för mig, hoppning suger) och teori och massa hästprat.
Därifrån vart det direkt till njutånger och pelle och sockerpillret, hänga med dom ute i mörkret i skogen sen äntligen hem och sova.
Stallet igen idag halv 8, med 2ridpass (åter igen 1 för mig, hoppning suger fortfarande) Idag fick pelle-plutt följa med och vara min för en dag. en häst alltså.
Kursen slutade kl 4 och därifrån var det bara direkt upp till stallet och jobba, barnen var söta, men fröken var trött.
nu har jag nästan precis kommit hem efter att även hästskrället mitt har blivit riden.

ganska bra anledningar tycker jag till att jag inte vill se en häst till fören kl 06.30 imorgon bitti (morgonfodring suger)

jag intalar mig själv igen. häst är faktiskt bäst, ingen protest.

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0