what can I say? what can I do?

jag är en hemsk levande varelse, eller för tillfället är jag mer död än levande, levande död alltså. skitsammma.
fördömmande och elak. hur fan i himmelen kunde jag skriva att jag var snäll och glad i tidningen? det är skrattretande rent ut sagt.
jag har faktiskt alltid trott att jag var en snäll person, kanske var därför jag skrev det.. men med eftertanke går det inte länge mellan stunderna jag slänger ur mig nått taskigt om något eller någon.
jag är en fruktansvärt avundsjuk (eller svartsjuk, jag kan inte skilnaden)och det är inte kul. det går att dela med andra micaela. en av mina närmaste har fått en, vad ska man säga, "ny" näravän och jag håller på att gå i bitar. hur moget är det på en skala på 1-10? jagvillintemera
jag vill ha en förändring!
förändring är bra!
ska jag nu vända mig om och gå mot framtiden utan elaka mig och utan svartskjuka/avundsjuka mig
hjälp!

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0