1818arton18!!

Nu har det äntligen blivit dags, igår gick jag och blev arton jag med! YEY!
Och jag fick den bästa presenten man kan tänka sig, hihi
Vi sitter och fikar, familjen och några från släckten, och jag berättar någon intressant historia, tittar på mamma och ser att hon kikar åt min moster kina som sitter på min sida av bordet och jag frågar såklart varför hon tittar på Cina när jag pratar, vänder mig om och ser att där kommer min älskade storasyster upp för altantrappen och så skriker jag till och börjar grina som en galning.
Det aset sa senast den morgonen att hon skulle fira min födelsedag genom att dricka något citrusfritt och att hon skulle komma hem om ca 1-2 månader, så står hon framför mig livslevande.
jag är gladast i världen! hihih
tidningen skrev minsann rätt om det (iallafall då)

Nu kommer världens bästa iris som jag inte träffat på 1000år känns det som
och tillsammans ska vi kila på bockarna!
Första och absolut inte sista gången jag har sagt det nu (;

tjingeling!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0