living just to find emotion

bra. trött. less. grinig. glad. livet leker. livet suger. allt på samma gång

jag vet faktiskt inte ut eller in nu. igår mådde jag så bra. det gjorde jag ioförsig nyss också
men sen rann allt ut i sanden och deppen smyger sig närmare
den här musiken hjälper inte precis på traven heller
tänkte säga att det var mycket bättre förut. fast det var det kanske inte heller
när jag var yngre, jag gjorde så mycket dumt då. vi gjorde det tillsammans. och jag saknar er, och jag saknar alla dumma men roliga saker vi gjorde tillsammans. speciellt jannina och janine
vi var bra. Visst gjorde vi mycket idiotiska saker då, men utan att ha gjort dom så har jag inte kunnat lära av det. Och det är jag tacksam över. tack för att ni fanns och finns för att ha vänt min värld upp och ned.
jag saknar er

Men nu då.. ja jag har världens bästa kompisar och ni är värda mer än guld
jag försöker verkligen reda ut en liten tvist jag hamnat i kläm i, det har gått för långt nu och nu är jag less på dig och dina idiotiska grejer du håller på med
nu ska jag bara försöka lista ut hur jag ska lösa det
skit samma släng dig i väggen

var ut en sväng på bockarna igår, nykter.
pubmackan och elin var grym och grymmast
men grape drinken jag fick på beställningen "inget med citrus i"
var inte helt okej. hur han fick att grape inte var citrus vet inte jag..
och jag mådde inte så kalas av den
det blev en tidig hemkomst
MEN! en sådan blir det inte på lördag

micaela <3 löning


kristine jobbar på att få oss till hoppare istället för dressyrare
så igår fick vi oss en makeover
hoppsadel, hopptträns, hoppspö, martingal
(iris vet iallafall vad grejerna är för nått, ni andra får gissa)

/m


Kommentarer
Postat av: jannina

Lillhjärtat!

Kommer aldrig att glömma vår tid. Alla galna saker, alla skratt, alla gråt.. vi var bäst.

Saknar dig med och tycker att vi ska börja umgås igen, jag vet att vi har det och vi bara gräver lite på ytan. puss underbara du!

2009-09-24 @ 23:47:00
URL: http://janninacarolina.blogg.se/
Postat av: irispiris

skit i fittan!

om det skulle hända nåt så finns det folk runt omkring.

Vi tar tag i det där nästa lördag bebe <3

2009-09-25 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0