you broke my heart 'cause i couldn't dance, you didn't even want me around, but now I'm back, to let you know that I can really shake 'em down

alltså. Dirty dancing, är och kommer alltid att vara världens bästa film.
man blir lika glad varje gång

inte helt oväntat blev jag helt överkörd på bowlingen av både elin och micke.
okej att jag visste att jag var dålig, men såå dålig trodde jag faktiskt inte att jag var
jag röstar på en returmatch!

dags att sova och förbereda sig för morgondagen och allt som hör därtill
antidrogläger som efterföljs med utgång..
den kompinationen låter inte helt okej tycker jag

/m

Kommentarer
Postat av: Eliiin

Var tusan är bilderna från resultatet på bowlingen?? ;)

2009-09-19 @ 10:05:43
Postat av: Elin

Var tusan är bilderna från resultatet på bowlingen?? ;)

2009-09-19 @ 10:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0