studentstressen

mycket som snurrar i huvet sådär nära studentdagen

kommer jag klara av mina mål om betygen?
ska man ha folkdräckt eller vanlig klänning i studenttåget?
ska jag ha den ena som reserv och vänta och se?
vilka ska man bjuda på studentskivan?
vad ska man bjuda på för mat?
kommer våran studentresa bli av?
om den blir av, kommer vi komma hem eller bli fast i Turkiet?
kommer Italienresan bli av?
kommer jag ha pengar så det räcker till allt?
ska man vara med på karnevalen?
kommer jag vara fin på baldagen?

det är inte lätt när det är svårt
men det är skönt när det går

/m


Kommentarer
Postat av: Emelie

"men det ar skont nar de gar" jojo hall det dar till er sjalva Miccis Piccis! ;)

2010-05-04 @ 14:05:40
URL: http://emeliearborenusa.blogg.se/
Postat av: micaela

haha man måste ju bjuda på sig litegrann ;)

jag längtas efter dig emelie

2010-05-05 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0