tar igen missad tid

jag är sämst. jag vet förlåt. dåligt skrivet sen polenresan
men mycket har hänt.

jag har förlorat min bästa vän till himlen
jag har blivit kär
jag har sätt polen och det förändrade min syn på landet positivt
vårat vardagsrum håller på att byggas om
jag ligger efter i skolan
jag slutar snart skolan YEY
jag har fått sommarjobb på hölick

Iallafall, polen var grymt. trotts att det enda jag ville göra första veckan var att skjuta mig i skallen och få praktiken avklarad så fort som möjligt.
Vi hade grymt roligt tillsammas och jag ångrar inte en sekund att ja åkte

jag saknar dig så det gör ont Ravelli, nu är jag ensam i huset och det är första gången jag varit här ensam så länge efter du lämnade oss nu. Dina nosavtryck sitter kvar på fönsterrutan på altanen. Din namnskylt som jag gjorde i mellanstadiet står kvar på sin plats ovanför där din matskål brukade stå. Varning för hunden skylten som jag gjorde på träslöjden när jag var 10år sitter fast brevid ytterdörren. Tervurens klisterlappen med hunden som jag satte bak påmin bil sitter kvar och där kommer jag lämna dom. Och nu står din urna med askan bakom ett kort på dig på spisen, när sommaren kommer ska du få åka till hede där du älskade att vara, där ska din aska få stanna. Där trivdes du så bra. Jag saknar dig och lova att du väntar på mig. Jag ska leta reda på dig ute i hede när min tid kommer. ♥


Something in your eyes makes me want to lose myself
Makes me want to lose myself in your arms
There's something in your voice makes my heart beat fast
Hope this feeling lasts the rest of my life
♥ R





/m

Kommentarer
Postat av: i

nu grinar jag snart hörrö.

2010-04-15 @ 22:08:33
Postat av: micaela

<3

2010-04-22 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0