trouble in paradise

jag måste verkligen börja tänka längre än näsan räcker
ibland är jag allderles för impulsiv med all jag gör
och ibland blir det så fel
någon sa till mig en gång att man aldrig ska ångra något man gjort
det gör jag inte heller. hur fel det en kan låta i stunder som nu
men vissa behöver man inte i sitt liv, och det är ganska synd
för jag vill inte göra något som gör att det blir fel för någon annan

iallafall.
jag älskar dig syster och tack för att du alltid ställer upp för mig
utan dig vet jag inte hur jag skulle klara mig
så länge du står bakom mig vågar jag allt
alla skulle ha en syster som jag har
♥tack

ett till tack till linnéa som hjälpte mig våga göra något jag inte annars skulle göra
och mamma. du är bäst ♥

nu blev det här ett litet tacktal. det var inte meningen. för inte ska jag få något pris
det är jag inte värd. jo ett litet, ett modighetspris kanske, tuffismiccis?
nä det kommer nog inte hända. jag är den lilla mes jag är och den kommer jag nog alltid vara
det är därför jag har min syster. eftersom jag är lite mes
min bästa som finns. förlåt för att jag inte varit ärlig mot dig
jag lovar att det inte kommer hända igen.förlåt

Robert♥
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0