det kanske passar nån, men inte mig och inte än

helt seriöst vad less jag blir
nej jag har ingen aning om vad jag vill bli eller vad jag vill jobba med
tänker inte jobba någonstans där jag inte vill vara bara för att tjäna pengar
visst vill jag flytta
och för det behöver jag pengar
men först vill jag hitta någonstans där jag vill jobba
get off my back, snälla
eftersom regnet öste ner hela dagen
så tog jag hunden, nej förlåt.. hästen ska det va, på en promenad i koppel
man behöver inte ens stanna för att han ska märka revir
och fot går han hela tiden
jag kan faktiskt ha världens bästa häst, kom och köp?
tillbaka till boken
och nära till telefonen i hopp om
att robban får slå på telefonen någongång.
tänk att från stunden man vaknar ska man behöva längta tills det blir kväll
så han kan ringa så man får höra hans röst
snälla rara fredagkväll, kom fortare än tänkt
jag vill ha hem min robert♥

so long until we meet again

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0