Uh uh uh uh oh ooh, why'd you have to go-oh away from home me love

seanne kinge satte ruriken som en smäck han,
king!

som en liten parantes skippades robbis iväg i krig nere i uppsala imorse
men nog ska jag väl klara mig ensam ett tag va?
ja det får jag ju så lov att göra iallafall
lumpenkillen

för att lätta på trycket eftersom det blir min första natt som särbo kommer
min räddare i nöden, målarkompis och favorittjej emmis nordin
för att hålla mig sällskap genom kvällen, natten, morgonen och dagen
hur lycklig kan jag vara liksom?
man ska inte klaga så länge hjärtat slår som min vän christian chrillis lantz brukar säga
klok kille det där

iallafall utan att släppa ämnet är emma med mig hela dagarna, stackarn får stå ut med att höra det mesta
uppdrag granskning som kommer ta vid imorgon, ja det är ett internkämt - du fattar inte, stackars dig

nu fiskar vi fram våra fiskespön och sticker ut till via
det trodde du inte va? nä helt bakom flötet är jag inte minsann
TJI FICK DU!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0