vi finns någonstans mellan dröm och verklighet

emma nordin, det här var sista gången jag målade utan dig
tråkigare timmar har jag aldrig varit med om
(okej lite tog jag kanske i där, men nära därpå iallafall)
get your rumpa out från dollar och come to mama istället!

kusin oscar fick en vägg över sig idag så jag ställde upp som snäll släckting
och körde han till akuten för oändliga timmars väntan
han lever iallafall, men nu slipper man undra hur man skulle må ifall an fick en husvägg rakt i ryggen
ganska dåligt alltså

om jag somnar fort nu blir det snabbare torsdag
vilket betyder en till dag av fullkomlig menlöshet framför tvn ungefär
eftersom emma hänger på dollar
som betyder ingen målning
nä justja jag ska hänga med hästen hela dagen
ooooch det jag menade från början, robert (♥) kommer hem dagen efter. yey!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0