01 om mig

Jag heter Micaela Christina Iwarsson, är 19år och bor i Hudiksvall, något att hurra för?
Jag bor hemma hos mina föräldrar i väntan på jobb och när jag vet vad jag vill göra med mitt liv.
jag gick precis, eller ja precis och precis i våras ialllafall, ut gymnasiet
då gick jag handels- & administrationsprogramet inriktning administration, tre fruktansvärda och fantastiska år som jag längtar tillbaka till.
Just nu jobbar jag två timmar om dagen måndag till fredag på västra skolan, fritids. jag gör alltså mellis åt alla barnen som går på fritids. men ska hoppa in några dagar på skolan nu i jul också. i väntan på mer timmar någonannanstans.

Jag tycker väldigt mycket om att fota, eftersom en bild säger mer än tusen ord. Och tar varje chans jag får att slänga upp kameran när det händer nått. hellst av allt ä det något jag skulle vilja jobba med. om det vore så väl.

I mitt liv har jag haft två hästar, aragorn och izcador. aragorn hade jag och min syster tillsammans och han dog för ungefär 5år sedan, av tarmvred. izcador hade jag och min syster tillsammans i början, men sen fick jag han mest för mig själv, han hade vi i 4år och i sommras flyttade han till sin nya ägare i Uppsala. där har han det bra!
Hästar är alltså en stor del av mitt liv, och på hästryggen vet jag vem jag är. då finns inget annat. jag tror att det är en stor del av varför jag älskar det så mycket som jag gör.

Jag har haft världens bästa hund i tretton år, men han fick vi ta bort samma dag som jag träffade robert för första gången på riktigt. han blev så gammal. Någon sa till mig då att ur något dåligt kommer något bra och så var et verkligen. hade jag inte träffat robert den dagen vet jag inte hur jag hade klarat mig utan ravelli.

Som person är jag nog glad, det hoppas jag iallafall. att folk ser mig så. men jag är väldigt blyg med folk jag inte känner så bra, det är synd. jag kan även vara blyg om jag känner folk när det är många tillsammans. då tar jag inte för mig så mycket. jag gissar att andra tar mig som stram då, men så är det inte. jag pratar gärna på om någon annan börjar prata med mig. Jag är väldigt mån om mina vänner, och att dom har det bra. sviker man dom så sviker man mig.
Jag tycker att det är väldigt synd att jag har glidit ifrån många av mina vänner, de som jag umgås med väldigt mycket förr. och jag speglar det på mig själv, och tror det är mitt fel. så gör jag ofta. skyller allt på mig själv.

missade jag att berätta något du ville veta om mig så fråga!



/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0