03 mina syskon





Jag har en storasyster Zimone, hon är 21år och bor i en lägenhet på öster här i hudiksvall.
Hon jobbar som frisör på L'artist som hon och evelina precis har tagit över.
Som jag sa förut kan min syster vara grymmare än digerdöden ibland, fast det var mest förut för några år sedan
då kunde vi inte ens sitta vid samma matbord i två minuter utan att det blev världens bråk mellan oss.
Så var det länge mellan oss, men det blev ändringar med det strax innan hon flyttade till cypern en massa månder, då gjorde vi allt tillsammans. Våran superbra relation fortsatte när hon flyttade hem och nu är hon en av mina bästa vänner.
Hon har alltid ställt upp för mig på alla sätt, även när jag har varit världens tjurskalle.
Hon har alltid varit min riddare i blank rustning, och kommer till undsättning när jag behöver henne, hon är ju trottsallt mycket tuffare än jag någonsin kommer bli.

jag har världens bästa syster
jag älskar dig♥

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0