06 ett ögonblick



Hittade den här bilden och då fick det här bli ett ögonblick
den där kvällen blev jag utkastad från stadt två gånger. he he
första gången jag smet in hoppade jag över på balkongen, några minuter senare sprang en vakt ikapp med mig och han hade mage att fråga mig om jag hade någon stämpel
det hade ja ju såklart inte.
så jag åkte ut med huvet före
därefter smet jag in igen några minuter senare, från andra sidan huset
då såg vakten mig faktiskt och jag fick inte ens hoppa ut på det stället jag hoppade in över
utan han tog mig i armen och släpade ut med genom entrédörren.
det var lite pinsamt faktiskt
så jag gick raka vägen hem, med lite av hedern lämnad på krogen

ja var alltså inte för snål för att betala utan jag var helt enkelt förliten för att komma in

/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! Alla upplevelser bör provas!

2010-12-21 @ 20:01:39
URL: http://b-sahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0