den här platsen är någon annans, och jag måste hitta ut

vi pratar nästan aldrig högt om det vi hade
dina drömmar blir svårare att se
och mina finns snart inte längre kvar

Jag tänkte inte ha så mycket att säga och tycka längre
men det är nästan omöjligt
det känns som en evighet sen nu, fast det bara var två månader sen
jag kan inte hjälpa att längta tillbaka, fast jag vet att det är omöjligt
jag går vidare, sakta. men jag går.
höger framför vänster fot
och det går bra, det gör det faktiskt
Jag vet att det är rätt för dig nu, och det är jag glad för
men hon var vackrare än mig

/m

Kommentarer
Postat av: Iris

Hörröduru! Nu är det du som tittar dig själv i spegeln och säger högt för dig själv, fan vad jag är snygg och bra!

2010-02-24 @ 17:05:48
Postat av: Anonym

Lilla gumman då, vi får ta ett snack imorgon ser ja :)

2010-02-24 @ 22:08:06
URL: http://linneaosterlund.blogg.se/
Postat av: majs

jag vet hur det känns, värsta som finns. Man vill sluta tänka men det går inte. Och du är snyggare mickapicka. Har du alltid varit. <3

2010-02-25 @ 22:29:18
Postat av: Emn

Underbaraste micaela, du är fin brabäst glöm aldrig det.

2010-02-25 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0