Det finns ingen att behaga, inget att förklara, inget att försvara

Vaknade med sprängande huvudvärk och foten gör bara ondare.
stackars mig.
har haft ont liksom på foten, ett par dagar nu.
blev en hemmatjej idag och vovven gillade det trorja.

jag gillar rubriken. den förklarar mycket nu
för att komma framåt sätt höger framför vänster fot

Hon sa: "Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting nån roll
Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll
Och här kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt
Nu ska jag passa mig för dom, som aldrig gjort som dom har tänkt
För jag vill aldrig bli en sån, så har jag lärt mig det igen
Det kanske passar nån, men inte mig och inte än"

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0