Vad jag bryr mig om är att se dig gråta. för jag har gråtit.

Jag mår bra nu.
Jag är glad att jag har dig, lite iallafall. att du inte försvann helt när solen kom hem. jag hoppas du förstår.
jag är glad att du förklarade hur det var. jag ville höra det, även fast jag hört det förut. så vill jag höra det igen nu. att du brydde dig om mig.
Vad jag bryr mig om är att se dig gråta. för jag har gråtit.

Imorse var vi på kliniken med hästen, han skulle besiktas, kolla så inget var fel så vi kan sälja honom.
Jag har tagit det bra, tills efter vi åkte därifrån. då grät jag. Inte för att han inte gick igenom. för det gjorde han
utan att just därför insåg jag att det är dags, att han faktiskt ska säljas nu, att folk kommer ringa till mig och vill veta hur bra han är, min izcador. Jag vet inte vad jag ska säga, att han är bäst. kom och köp? jag vill, men vill inte. han är ju minminmin. nu ska han bli någon annans. Vem du än är som köper honom, jag hoppas du tar hand om mitt hjärta. för gör du inte det kommer jag och dödar dig. kan man säga så?

Det tar aldrig riktigt slut.

Vart ska det leda det här vi börjat med. som emma sa det kommer bli som i en film
det kan ta slut imorgon eller hålla på föralltid, ibland är det så.
men inte ska det hålla på föralltid heller
go team micaela!

/m

Kommentarer
Postat av: Iris

Åh vad jag gillar din blogg Micaela!

2010-01-24 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0