As we go on we remember, all the times we had together. And as our lives change, We will still be friends forever.

Jag kommer aldrig att glömma dig
Min bästa vän, min finaste vän.
tack för att du funnits i mitt liv så länge som du har gjort, men nu måste jag försöka klara av att stå på mina egna ben. Men jag vet inte hur det ska gå. Allt jag vet är att du finns kvar, någonstans, på något vis finns du kvar med mig. Och fast jag inte kan se dig, eller röra vid dig längre så kommer jag alltid älska dig lika mycket som jag gjort dde 13år du varit här med mig.

Where'd you go. I miss you so
Seems like it's been forever that you've been gone
Please come back home


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0