Om du vill ha en regnbåge, så måste du också stå ut med regnet

förra nyår var jag nykter.
och körde bil, körde även av vägen två gånger
lyckat nyår?
jajo jag var ju med helen som jag brukar, en tradition hon nu har brutit
hon fyller ju år första januari, och eftersom hon är en av mina bästa vänner så hänger jag med henne då, trodde jag.
tills hon kläckte ur sig att hon skulle dra till fjällen på nyår i år.
min plånbok klarar inte av att åka någonstans så
eftersom alla andra tänker dra iväg någonstans så har ja och lilla christian bestämmt
oss för att hänga på nyår. grilla korv och åka pulka!
en grym idé tycker jag!

robert ska ju stå högvakten på slottet på nyår så han får jag heller inte träffa
så tack christian för att du vil hänga med mig!



over and out!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0