sleep tight don't let 'em bed bugs bite

haha justja, tänkte passa på att berätta om en liten oskedd och fanns ingen chans att ske olycka jag var med om förra veckan (?) tror jag det var

Jag körde bil från hemköphållet mot kyrkan brevid guldsmeden liksom
ja okej, kanske liiite fortare än vad jag borde gjort nu då, 45-50 någonting
såg ingen bil komma från vägen ifrån höger (den vägen där radiobyrån ligger), så jag kör ju såklart vidare upp mot vägen, så kommer det plötsligt en bil ifrån höger snabbt som bixten! det måste ju vara så snabbt för ja såg då den inte alls
jag är allderles för nära för att kunna stanna för den så jag kör vidare utan att tänka på det, jag menar ag såg ju inte ens fanskapet komma! ingen skada skedd alltså
så när jag står vid vägen uppe vid kyrkan för att svänga upp mot trafiklysena, kommer den där bilen och ställer sig brevid mig så jag ser absolut ingenting!
Och så sitter det en gubbe på 55+ någonting med hans fru som det verkar, och skriker och hyter med nävarna mot mig, jaha? tänker jag.
när dom äntligen kör därifrån och upp mot trafiklysena dit jag ska. underbart?!
Det är alltså rött så båda vi stannar bilarna, gubben kliver ur sin bil och går mot mig. Lilla jag sitter livrädd och vevar ner rutan, då står han och skriker på mig om dittan och dattan
vilken fara jag är för trafiken och fine det var högerregeln så jag skulle ha stannat
OM JAG HADE NÅGOT ATT STANNA FÖÖR!
Ska människan behöva stanna och skrika åt alla som inte följer trafiklagen till punkt och prickar kommer han bara kunna köra ungefär 3meter i taget, stackarn. det är inte alltid lätt

nog om det.

nu har jag iallafall bytt däck på bilen
eller rättare sagt pappa. tack!

/m

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha. hade velat se det där! ;P

2010-10-28 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0