counting down the days

it's all about the horse
ah justdet, man skulle ju kunna tro att eftersom jag sålt hästen
blir jag hästlös, men så ar det inte blivit
i söndags var jag i delsbo och red ett gäng hästar hos johanna
igår var jag njutånger och red ut med ida-marie
och idag ska jag åka och hämta en häst hos johanna för att rida på lektion i hudik, sen åka tillbaka till delsbo med hästen
kommer inte vara hemma innan midnatt känns det som
men jag är där jag hör hemma
nära hästar ♥

fast i helgen är det all about robert
efter två veckor kommer han hem för en helg
för att vara borta från mig i två veckor till
och utan telefonkontakt den gången
jag får återgå till all about the horse igen efter helgen ;)

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0