i just can't get enough

känner lite såhär, att vem vill inte veta lite mer av mina otroligt händelserika dagar
man ska inte behöva känna att man behöver nagla sig fast i stolen för att låta bli att hoppa av glädje för att man får läsa det här, det är helt naturligt. inget att skämmas över

idag vaknade jag faktist förvånandsvärt tidigt, kl 10. ganska patetiskt jag vet..
hade tre "VAKNA!" sms från tre olika personer. alla på morgonkvisten men utan någon som hellst vaknande reaktion från mig.
fortsätter dagen med lite mat i magen, och bilar sen ner till salongen och storasyster för att raka till skallen lite. fint blev det
jobba mina två patetiska timmar på skolan, inte det lättaste med kryckor vill jag tilllägga
lyssna på när barnen klagar på att det inte finns mer yoghurt/yougurt/y-gurt (du fattar), och torka reda på deras kladd över hela borden och golvet. jag menar kom igen, hur svårt kan det vara att hålla sig över skålen och ge fan i att spilla överallt?
åker hem och tittar på 300avsnitt av grays anatomy (kanske världens bästa serie, just saying)
vinkar av syster och peter som är påväg till päronen i fjällen.
tittar på mer grays
lagar romantisk middag till mig själv med tända ljus, potatisgratäng och lövbiff. själv..
saralena våldgästar och äter upp rester
sen har vi myskväll hela fredagskvällen lång
nu är jag ensam i mörkret och väntar på en spännande dag med mina kryckor imorgon. yey?

det var min dag, jäklarns vad händelserik tänker du nu. men så är det inte
en handikappad, inte ens 20årgammal tjej som är bäst i världen på att tycka synd om sig själv
har inte så mycket att göra om dagarna, feel free to förgylla dom bättre


tack det var hyggligt!


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0