beacuse of you, I learned to play on the safe side so I don't get hurt

det finns inget så deprimerande för någon som är singel som alla hjärtansdag
vart var mina rosor när jag kom hem från jobbet?
eller gelehjärtan (okej, dom är asäckliga men ändå?)
efter lite deppande tog jag saralena under armen för en liten kärleksmiddag på donken
mums!



ganska perfekt helg föresten
massa saralena!
fredagkväll . saralena. vin och somna på soffan till lite O.C
lördagkväll . saralena och trevligt folk med på utekväll, jag har det bra jag

livin' the dream så att säga

peace out
/m


Kommentarer
Postat av: Saralena

Tänk att det krävs en så stor dos av mig för att en helg ska bli perfekt!

Oh you love me, yes you do.

2011-02-16 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0