10 ett annat ögonblick

eftersom det snart är dags för trettondagsshow på stallet, närmare bestämt imon kl 13.00
(be there, i will)
så tänkte jag berätta om världens underbaraste häst.
Det här ögonblicket är för exakt ett år sedan imorgon
när min förra häst izcador fick vara med på maskeradhoppningen med jennie
När jennie berättade om vad dom tänkte göra för show men att de inte hade någon häst som skulle klara av det så tänkte jag direkt på min pärla, det var bara någon dag innan då vi hade bara två dagar på oss att träna på att sitta två på honom och hålla i ett paraply. han har nämligen varit lite skrajj för paraplyn förut.
Allt gick super!

Men vi hade ingen publik som skrek, för på showen skulle det vara fulla läktarna med folk som hurrar
Vi tog på honom snabeln och elefantöronen, det tyckte han var superkul! 
Han kastade med huvet så snabeln slog honom i ansiktet och blev överlycklig och nyfiken. 

Jag vet ingen annan häst som skulle gå med på något liknande
och jag är så stolt över mitt lilla hjärta


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0