All the ladies tell the fellas we can do what they can do

det finns bra dagar, trotts allt
det kommer ta lång tid för mig att må helt bra igen
men jag försöker, och jag vet att jag kommer lyckas
önskar bara att det var lättare liksom

jobbade lite idag
sen lagade jag mat till familjen. hemlagade hamburgare. jäklar vad jag kan!
nu ska jag tydligen laga mat varje dag (glöm det mamma, vissa dagar kan ni ha tur)
sen åkte jag till natalie och tittade på film och snackade skit!
vi ska lifta med grabbarna till hassela på lördag och när dom tittar på skoter SM ska vi åka slalom
både hon och jag är heltvärdelösa
och rädda för liften
så det kan se ganska underhållande ut kan jag lova. haha

imorgon blir det att få reda på provresultat på HC
möte på arbetsförmedlingen
jobba
börja stretcha inför kaosåkningen, sist jag åkte var ju för typ 4år sedan



/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0