jag ser dig prata men hör inte ett dugg

jag har varit på peace&love, roligaste jag någonsin gjort tror jag bestämt!
kom hem med fina minnen, ångest, tappad röst, förkylning och brännskador
30 seconds to mars & veronica maggio gjorde hela festivalen
jared leto ska bli far till mina framtida barn, så är det bara. inga ursäkter
i want to live in a music festival forever

jag har vinkat av mina föräldrar påvägen till corfu, seeya later

jag vill ha en lägenhet, men för det behöver man tydligen pengar.
livet bitchslapar mig ännu en gång

jag har bestämt mig för vad jag vill bli när jag blir stor
dessvärre får pluggandet till det vänta lite

föresten, det där med sexig i spöregn är en totalmyt!
besvikelsen.
skulle gå ut med hästen till betet igår, solen var framme så lämnar jackan i stallet tänkte jag, snilleblixten
är en bit att gå alltså, när jag precis släppt ut honom i hagen vräker regnet ner, sminket rinner och jag är dyngsur enda in på skinnet, inteokej!
tittar mig i spegeln, vet inte om jag ska asgarva eller gråta åt mig själv, resulterar i båda nästan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0