jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals



det är inte varje dag man får blommor av chefen/rektorn!
jag har det bra jag
eller alla som jobbar på skolan ska man väl kanske säga..
ingen som behöver veta att alla fick, schhhh!..
det var bara jag! eller

jag saknar skolan, broman. tänk om man fick komma tillbaka
göra allt igen
rutinerna, läxor, prov!
ge mig en uppsats så skriver jag den åt dig!

ikväll ska jag och saralena på roadtrip
vart vet vi inte än,
cause iiiiiii am a highwaymaan

/m

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, sjukt roligt att HUR många gånger man än säger till alla som är yngre att man ska njuuuuuuta av skoltiden så fattar man det inte fören man jobbar själv.

2011-03-08 @ 08:58:53
Postat av: Sofia

Varför söker du inte nån högskolekurs då?

2011-03-08 @ 16:06:34
Postat av: Anonym

tänkte göra det, men måste läsa upp matten först :(

2011-03-08 @ 16:49:03
URL: http://micaelachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0