this makes me want to scream inside

tänk hur annorlunda ett rum kan se ut och kännas när man flyttar möblerna lite
med det menar jag att, ja såklart har jag möblerat om i flickrummet mitt
eller, bytt plats på soffan och sängen typ. jag är nöjd!
farsgubben var såklart inte sen med kritiken. "du kan väl inte ha soffan där?!"
kan jag visst det och det blev jättebra!

igår trodde jag att jag höll på bli sjuk, men sen ringde lillklockan och så kom jag på att det är en av mina förbannade allergier. pollen. tack, verkligen jättetack!
för såklart räcker det inte med att vara glutenintolerant inte, jag ska ju såklart vara överkännslig mot typ, allt?
nej tack jag vill inte ha en vodka lime, för jag tål inte?!
och du jag måste ha en ny drink för den här har du hägt i en citronklyfta i?! say what liksom. less man blir
påskris går inte ha inne under påsk för lilla micaela klarar inte av det.
kan inte rida ut i skogen för länge på våren för då kan jag inte andas.
eller vara på logen med höet för länge, det går minsann inte.
ät inte nötter säger mammsen för dom kanske du blir kännslig mot också.
räcker det inte någonstans?! KOM IGEN!
 
sen att jag är allergisk mot asmycket är inte slutet på historien inte heller
jag tycker ju inte om typ någonting heller.
ris är kanske det värsta jag vet, helst jasminris. fy faan.
stark mat klarar jag inte av, så hejdå till thai- och kinamat.
men det finns ju nudlar säger dom då, fast nej det kan du ju inte äta..
räkna upp allt jag inte tycker om tänker jag inte göra, listan blir för lång.

stackars den karl som får leva resten av sitt liv med mig säger jag.
säger förlåt lite i förväg till dig, hoppas du kommer stå ut.
jag är minsann inte lätt att ha att göra med inte

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0