When everything's made to be broken, I just want you to know who I am

vad har hänt med mig? tjejen har köpt gymkort
dra på trissor!
i förrgår var jag och frida och gymmade, igår hade jag dressyrträning, idag var vi på gymmet igen jag och frida.
imorn tänker jag banne mig ta en vilodag, kanske en prommis med nellybus bara
det finns ett drive i mig nu, måste komma i form känner jag.
i sommras var jag inte på maln en enda gång, gillar inte när folk ser mig i bikini.
det ska det bli ändring på, så, jag ska bli fit!

har en gammal vän som jag satt ihop i höften med förut.
vi gled isär någonstans på vägen.
jag vet hur egentligen, det vet inte hon tror jag.
vems fel det är vet jag egentligen inte
vi säger att vi ska prata om det, tror inte det kommer bli så
bollen ligger hos mig, vet inte om jag vågar kasta den
jag vet inte om hon läser det här, men jag hoppas det
jag är arg, och ledsen.
att hon inte förstår, när jag behövde min vän som mest. försvann hon
jag vill att hon ska veta hur ont det gör för mig.
så jag hoppas hon ser det här.
därför skriver jag det här, i hopp om att hon kanske ska se..

nu tänker jag försvinna in i min bok igen,
så länge vi båda andas.
den fjärde twilight boken. att sån kärlek kan finnas tror jag inte på
kärlek har svikit mig

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0