hundblogg?

En dagsfärsk bild!
Fina lilla fröken står uppställd!
Det här har snabbt blivit en hundblogg, men inte gör det mig någonting.
Herja är en stor del av mitt liv och jag avgudar varje sekund tillsammans med henne, även de stunder hon går med på nerverna.
Hon håller på att bli rumsren nu! (peppar,peppar) hon har börjat säga till mig ordentligt nu när hon vill gå ut istället för att göra sig bekväm inomhus. duktiga lilla gul!
I mars ska vi till smedjebacken (eller hedebacken som jag trodde storasyster sa?) och ställa ut för första gången, så får vi se vad lilla fröken får för kritik!
Nu, slutpratat. dags för matlagning och mat för den fyrbenta!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad stor han har blivit redan söt Herja :)

2012-01-18 @ 13:12:43
Postat av: Anonym

oj hon ska det vara :P

2012-01-18 @ 13:14:04
Postat av: micaela

ja hon har hunnit bli en riktig bamsing till björn! 10,8kg ;)

2012-01-18 @ 21:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0