man kan inte alltid få som man vill, bara nästan

lilltjejen blir ett helt halvår idag eller ett halvt helår, välj själv
6månader iallafall
vi har börjat på med lydnadsträningen på riktigt
och hon är riktigt duktig!
imorgon ska vi ut och träna igen eftersom jag är ledig hela dagen så vi får en heldag tillsammans mitt i jobbveckan herja och jag!

nog om hunden.
jag börjar komma på fötter på riktigt, jag har fått en lägenhet som sagt som jag flyttar in i första juni, på håsta (hör och häpna). jag som svurit på att där ska jag minsann aldrig bo. men den är billig och vi kommer bo granne med frida och mathias så vi är nöjda och glada.
jag har världens bästa familj som hjälper mig i ur och skur.
jag har världens bästa vänner som alltid finns fast jag inte får så mycket tid över till dem.
hund och jobb tar hela mina vakna timmar

hur klarade jag mig utan herja?
jag skulle aldrig kunna se mig själv utan henne idag
hon är en del av mig och jag av henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0