en försenad nyårslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
säkert en massa saker, men jag ska!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte jag hade några, men alla andra år har jag hållit

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
inte någon jag kan komma på såhär på rak arm

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, tack och lov

5. Vilka länder besökte du?
mallorca

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
det är det, lite mer tävlingar med någon vinst skulle inte sitta fel
inte heller lite kärlek

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
inget speciellt tror jag

8. Vad var din största framgång 2008?
att jag börjar försöka sluta bry mig om vad andra tycker, men än har jag långt kvar

9. Största misstaget?
han

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
eh, småskador, öroninflamation och sånt ba'

11. Bästa köpet?
åh kameran lätt!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
troligen kläder, eller nä ångrade mig det är garanterat hästen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
världens bästa kompisar

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
nomy - cocain & hoffmaestro & chraa - highwayman

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog lite gladare, tror jag. Ett sånt år där jag skrattar åt mina misstag och tar ett steg i taget bara

16. Vad önskar du att du gjort mer?
säger jag varit mer hos hästen får jag väll itne allt för glada miner, är tydligen där för mycket redan. så haft lite roligare med kompisarna kanske. busat lite mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
bråkat mindre med syrran, brytt mig om andras korkade åsikter

18. Hur tillbringade du julen?
med familjen, mormor & morfar + lite av mammas sida av släckten i Idenor

19. Blev du kär i år?
det vill jag inte påstå, eller kanske. jo lite

20. Hur många one night stands?
ett eller annat för mycket kanske men man måste lära sig av sina misstag

21. Favoritprogram på TV?
the hills, andra avenyn (eller på datorn blir det väll)

22. Bästa boken du läste i år?
pojken som kallades det böckerna är grymma, dom har jag tillochmed läst mer än en gång

23. Största musikaliska upptäckten?
no idea. jag lyssnar på allt mellan himmel och jord

24. Något du önskade dig och fick?
kameran!! kläder

25. Något du önskade dig men inte fick?
en till häst

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hade middag med världens bästa kompisar därefter spontan fest, GRYMT!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
allderles för mycket, men är nöjd som jag fick till det :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
goin' with the flo . så rolig är jag

29. Vad fick dig att må bra?
mest hästen och hunden vill jag säga

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
collin farrel är inte att leka med alltså, han vore nått att hänga i julgranen

31. Vem saknade du?
aragorn

32. De bästa nya människorna du träffade?
Iris och Helen, solklara kort. igentligen har jag kännt helen ganska länge, men inte som nu. ni är bara bäst utan punkt och prickar

33. Beskriv ditt 2009 med tre ord!
♥♥♥ (för dålig på såna frågor. sådär får det bli, lite kärlek)

/m

Kommentarer
Postat av: Thomas

Eftersom du inte får så mkt kommentarer så bjuder jag på en:



Tja

2009-01-04 @ 15:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0