kuggismiccis

byter ämne från världens snggaste häst totilas till att trafikregler suger verkligen!
Uppkörningen idag gick hur bra som hellst!, tyckte jag iallafall
Inte lille jörgen som satt i sätet brevid och bedömde mig. Nä du jag fick alltså icke godkännt.
Jag hade inte missat högerregeln eller parkerat konstigt, nej jag hade råkat ha i blinkersen kvar i efter en rondell vid statoil, efter den är det nämligen en liten infart till just statoil. 
jag skulle alltså ha snabbt som ögat kastat fram vänsterarmen och stängt av blinkersen så snabbt så jag nästan var inne i rondellen fortfarande då.
jag är arg och ledsen.
fan. fan. fan

nya tag på torsdag igen. 
hoppas hoppas hoppas

 /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0