I love that I do, and I do what I love

igår fick jag veta att min häst börjar bete sig som den förra vi hade
en utbrytarkung för att vara exakt
i förrgår hade han hittats ensam utanför hagen i väntan på att bli insläppt igen
okej tänkte jag då går han väl ine ut igen
vad fel man kan ha
så igår fick jag veta att han dagen efter första smitningen hittade han ut igen
den här gången hade han tagit med sig en partner in crime
och utanför stod de bådatvå

så jag gick runt hagen och gick dit hagtrådarna var bredast från varandra,
och troligen där dom lyckats krypa imellan
det stället råkade ligga precis brevid grannens potatisland
och där hade dom struttat runt, det fanns stora hovspår runt i potatislandet. bra gjort hästen

så han fick upprepa efter mig "Jag, Izcador lovar att aldrig mer rymma ut ur hagen!"
och han lovade att inte göra mig besviken igen



/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0