Inga bekymmer, man är lycklig var dag

soft det skulle va om man slapp massa skitsnack vettni
om livet vore som hakuna matata, då jävlar i min lilla låda vet ja nån som skulle va nöjd alltså.
en fin helg, lite stadt, lite barbie. med nära vänner och många jag känner
helt klart godkänd helg asså, over all, sen finns det ju snedsteg alltså

pratade nyss med systeryster om allt och ingenting
hur jag kan vara så blåögd fast mina ögon praktiskt taget är svarta.
alla måste väl få en chans sa jag, och visst är det väl så
för personligen tycker jag att man ska få en egen bild av folk
fast vissa vet man ju är svin från början, som christian svensson. såna som han vill man bara spotta rakt upp i ansiktet. sen ge en rejäl spark i baken. Nä såna gillar jainte.
jag är så less på folk nu så jag vill bara gräva ner mig långt ner.
soom jag längar tills vi sticker på praktiken nu Tora. bortbortbort
nä vissa personer är ju bara helt skruvade, men life is a bitch right

/m

Kommentarer
Postat av: Iris

MICAELA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

Tack för att du är så jävla snäll och står där bakom!

2010-02-21 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0