If you know how happy you are making me, I've never thought I'd love anyone so much

pengarna bara flyger ifrån mig
blåste sundsvall igår med herr nystedt, tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv
letade efter forex inne i stan, tror inte jag behöver säga mer.
hittade iallafall balskor, så nu du fredrik får du växa på längden och hålla i mig för all din kraft så jag inte ramlar på podiet/rampen/röda mattan skit samma, den långa röda grejen iallafall
dom är fina, och höga, för mig iallafall
kammade hem smycken till balen också, leta efter någon som liknar en hiphopgangster eller nått för det är blingbling som gäller vetni.
nä gud vad töntigt det lät, hitta på ett eget ord istället för hiphopgangster. jag kom inte på nått

jag mår bra nu. för jag har dig
och jag älskar dig
robert nystedt ♥

simma lugnt
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0